//www.hscripts.com --> ad>
2014-02-02 ? 18:18:29

På helgen gömmer jag mig i sängen

Under gårdagskvällen samlades gamla godingar för att fira två nyblivna 18-åringar (GRATULERAR!!), äta gomiddag och skratta åt helt konstiga och ologiska men underbara saker. Ja jösses vad himla gosigt som den lördagen slutade, som tidigare bara innehöll precis samma som denna dag har gjort, dvs pyjamasmys i sängen på pricken hela dagen och jag skulle inte vilja vara någon annanstans i världen. Jag har inte gjort någonting, gör fortfarande ingenting och så kommer resten av dagen troligtvis fortsätta. Läser lite bloggar, ser inte helt oväntat på serieavsnitt efter avsnitt, planerar klädinköp, kollar på tumblr och dricker tekoppar med ostkrokar till. Någon dag i framtiden kanske jag kan skriva att tjohopp vad livet leker, men idag är det mer en stillsam liten dans än en fartfylld karusell och åååå det är ju det enda jag orkar med för tillfället så jag stannar nog här under täcket ändå.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna