//www.hscripts.com --> ad>
2014-02-08 ? 17:57:51

Så är det helg igen och här sitter jag.

Oj vad min fredag kändes lång och konstig på något vis, trots att jag inte gjorde mer än avverkade några timmars spanska, handlade och lagade lite middagsmat, åt upp en chokladkaka, sprang lite intervaller i snön, mumsade chips på maggen, besökte Linneas pojkrum en sväng och slukade sen en halv nutellaburk. I den stunden lovade jag mig själv att aldrig äta nutella eller någon form av choklad igen, tills jag vaknade upp på morgonen efter en jätteknäpp (!!) och verklig dröm och skopade åt mig ännu en sked. Sånt som man får göra på lördagar ju. 
Nu har jag flyttat upp på mina föräldrars king size bed och gör ingenting vettigt alls i fettigt hår och nersölad masan (=pyjamas för er som inte kan mitt språk som ettåring). Jag ORKAR verkligen inget annat pga mitt lilla djävulshuvud och får då och då ett litet utbrott på livet, läkare, tabletter och att allt står så stilla och därför ska jag nu beställa upp lite ostkrokar och gos från mitt troll. 
 
Osammanhängade bild från mellanlandningen i danmark, på vägen till budapest. Alltså... allt jag ville var att stoppa in fingrarna eller tungan och bara äta, men man får ju hindra sig lite ibland.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna