//www.hscripts.com --> ad>
2014-01-22 ? 19:01:05

Och jag hoppas att jag är på väg tillbaka.

Allt är inte så himla lätt. Inte när veckorna fylls av prov och inte när man tror att man nästan ska gå under av huvudvärk och sömnbrist så att man gråter på natten. Men nu är det en smula bättre (vilket kommer förstöras för att jag ens vågade säga så) och jag har både sovit en stund, bakat för första gången på hur länge som helst, med minibror som medkock såklart, krypit ner i min nya pyjamas (eller nya pyjamasbyxor, jag snor mest åt mig min broders tröjor som pyjamas nu för tiden) och fått en tid för akupunktur nästa vecka. Jag sörplade lite varm choklad, påbörjade en ny bra bok och ja... Jag kanske kan våga hoppas att den här veckan slutar bättre än förra gjorde. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna