//www.hscripts.com --> ad>
2014-01-11 ? 16:07:20

Pannkakslördag.

 
Att klicka in på mailen och se den röda texten "Ingen spanska fredag!", vilket innebar ledigt, när torsdagen var som allra jobbigast. Alltså det kan man nästan börja gråta över och jag började genast fantisera om en lång mysig fredag med tidig morgon, promenad, go-frukost och en helt ledig dag. Istället blev det en sova till tolv, äta lite ost och en kaka ur kylen och sen ligga i sängen ofixad i min brors tröja och vara uttråkad hela dagen-dag. Jag fick till och med värk i benen av att ligga still för länge. Och det mest aktiva jag åstadkom var en dusch och läsa tumblr-citat om att fånga dagen. Men det fick bli en annan dag det tänkte jag. Men tydligen inte idag, för idag har jag sysslat med exakt samma sysslor som gårdagen, plus en god pannkaksfrukost då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna