//www.hscripts.com --> ad>
2014-07-10 ? 17:29:00

Att fira vänner

Moa har inte bara spenderat tre veckor i USA, utan var även en av mina vänner som fyllde år häromdagen och som vi skulle fira!
 
Födelsedagsbarnet fick ögonbindel och packades in i bilen.
 
Där hon fick vänta tills det var dags att ledas bort...
 
Så söta!
Här gick vi, ser ni picknicken där nere?
 
Några sekunder innan hon fick öppna ögonen.
 
Och detta fick hon se!
 
Lite presenter, lite mat och gitarr.
 
 
Vi grillade korv bland annat.
 
Och smore´s.
Ellen var glad.
 
Och blåste såpbubblor.
 
 
 
 
 Gosigt.
Här har vi den nyblivna artonåringen igen.
 
 
Mysigaste kvällen ju.
 
Sen så plockade vi ihop och blev vi avsläppta av Plöen, promenerade och pratade lite för länge och jag kom hem till den här ängen. Alldeles dimmig. Och ikväll ska det andra födelsedagsbarnet Klara firas (♥!!!) så nu ska jag passa på att fixa iordning hennes present. Tänk att så himla många av oss är vuxna, så knäppt. Men GRATTIS MOA OCH GRATTIS KLARA OCH GRATTIS ALLA ANDRA VI KÄNNER SOM FYLLDE ÅR DEN 8 JULI!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna