//www.hscripts.com --> ad>
2014-06-01 ? 17:49:56

Jag äter iallafall jordgubbar och gratispopcorn.

Jag menar hur svårt kan det vara att hålla en liten blogg vid liv? I min vingliga stillastående tonårsvärld är det tydligen jättejättesvårt och så får det väl va då. Sommaren har ju kommit till stan och jag har suttit på Teaterträdgården (inte grillen Hanna, gården!!) med flera vänner, för många korgar popcorn i famnen och frusit under stora högar av filtar eftersom att det inte spelar någon roll hur många kvällar man sitter och fryser när solen gått ner, för det är ju så varmt på eftermiddagen att man ändå väljer dom tunnaste kläderna gång på gång. Och sen ångrar sig miserabelt på cykelturen hem. Varje gång.
Lite sånt har jag sysslat med. Och även premiärätit massa jordgubbar, samlat fräknar, shoppat en del och fått sundsvallsbesök under de senaste dygnen. Och så har jag bara varit oklar och grötig i hjärnan och magen länge men jag antar att det bara är att hålla ut.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna