//www.hscripts.com --> ad>
2014-03-18 ? 22:13:34

Lite lost i livet.

Men heeeeeeeeeej!
Jag kanske borde ta tag i den här lilla ensliga bloggen också någon dag. Men först får ni utså min saga som ursäkt till frånvaron här. Jag flydde sista dagarna på lovet till sundsvall, till mormor, morfar & kusinerna, till ikea och till mormors luddiga halstabletter och det var så mys så. Sen på hemfärden mumsade jag chips och såg på film, begav mig till skolan på måndagen och bums så blev jag dunderförkyld och har aldrig känt mig så ynklig (förutom varje annan dag då jag hittar något att gnälla på) så med feber och hemskt (vill verkligen förtydliga hemsk) huvudvärk sov jag bort prick hela förra veckan. Och nu är vi här, en tisdag och jag känner mig mest bara depp på livet. Åååh jobbiga dumma knäppa känsla. 
 
Två år och lika förvirrad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna