//www.hscripts.com --> ad>
2014-03-20 ? 21:44:00

Nej förra inlägget duger ju inte så nu listar vi.

- Din dag med ett ord? SLALOMPÅETTBERGOCHKAKÄTANDE
 
- Vad gjorde du för 15 minuter sen? Då gömde jag mig här i min säng och smögåt chokladen som var till för idag men sen skulle sparas till imorgon. Kunde ej hålla mina slinkriga fingrar ifrån den.
 
- Det sista du sa högt? Ett buttert "mmm" (till mamma, som sa ↓)
 
- Det sista någon sa till dig? "Heeej" något mer entusiastiskt än mitt svar kanske.
 
- Vad var det senaste du åt? Chokladen sa jag ju. Vill ni veta om den var god? Det var den. Varenda smula.
 
- Vad var ditt senaste inköp? Om du menar inköp som i inte mat så den där svarta långa kappan från monki. Oh yes nu är den min men i det här vädret lät den väl invigas i augusti!
 
- Hur svarar du i mobilen? Hallå är min spontana tanke. Eller Hej det är HANNA till alla som förvirrat söker pappa...
 
- Favoritdryck på morgonen: TE (eller smoothie, varm välling eller varm choklad, fast det dricker jag väl aldrig på mornarna nu för tiden?) 
 
- Vad tror folk om dig? Att jag är en konstig jobbig liten människa som antingen skriker/tjuter/piper eller är tyst och knäpp. 
 
- Stämmer det? Japp.
 
- Vad får du oftast komplimanger för? Hmm... 
 
- Brukar du skratta för dig själv? Haha vem gör inte det? Inatt skrattade jag helt ensam bara för att det är på nätterna man börjar tänka på saker. Oftast jobbiga men inatt var det roliga och då skrattar man ju!
 
- Vilken hemsida är den första du går in på när du öppnar datorn? Nationalencyklopedin.se HAHA
Någon liten blogg måhända, eller asos för dom har ju små roliga nyhetsrutor på sidan så dom läser jag med spänning ibland. 
 
- Säg något konstigt! För några veckor sedan vaknade jag av att jag spottade. Bara det att jag har spottfobi (tillsammans med tuggummi och ibland tandborstning med andra) och KAN INTE spotta!
 
- Gissa vad du gör om 30 minuter! Då har mitt chokladsug som mättades nyss kommit tillbaka och jag rotar runt i köksskåpen fastän jag vet att vi bara har massa konservburkar, mjöl och typ musli där. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna