//www.hscripts.com --> ad>
2014-05-06 ? 21:07:00

Drakfrukt och pepino är inte så himla gott ändå.


 
Nämen hej!
Just för stunden sker det inte mycket i mitt liv då jag har bäddat ner mig under duntäcket med huvudvärk, en skål yoghurt och ser om alla avsnitt av Berg&Meltzer i Amerika och drömmer mig bort en sväng. Orka denna huvudvärk varje dag igen liksom...
Något lite roligare var somsagt den lilla trippen till sundsvall i helgen då det stog överraskningsfirande för morbror på schemat och inkluderade även två tårtbak och ett ikeabesök med bland annat mormor min. Gosi. På bilderna ser ni all mat vi åt på lördagen och jag skulle absolut testa på varenda konstig frukt på fatena även om alla utom typ en smakade urk. Jaja tur att man överlever.
Satt sen jag i bilen på söndagen, med näven i chipspåsen och datorn i knäet när lite tantmiddag med Maggan, Majvor & Maud bokades in vilket var en mycket trevlig avundning på den lilla helgen. Tack&bock.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna