//www.hscripts.com --> ad>
2014-05-02 ? 00:33:38

En förträfflig dag.

Det är första maj idag! Maj och nästan sommar alltså. Alltså hörrni åå.
 
 
Gårdagskvällen innehöll iallafall egen sushi-middag hemma hos Moa, lite majbrasa i stan och sen slumrade vi en stund hemma hos Ellen. Valborg behöver inte vara så mycket mer än gomiddag och brasa med vänner ju.
 
Sen idag besöktes jag av trollungen Cajsa som ville nostalgitrippa runt i våra hemtrakter en sväng, se på Våra bästa år, klättra i våran egenbyggda koja (♥) och så blev vi båda sugna på en repris av min och Emmies ceasarsallad i veckan så det kokade vi ihop. Snickelisnackade och skrattade som alltid med den underbara människan.
 
Sen kom farmor & farfar förbi för fika och pyssel, och nu ska jag snart bege mig för lite kvällsmys med några amigos och sen laddar jag upp för ännu en goshelg i Sundsvall. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna