//www.hscripts.com --> ad>
2014-10-06 ? 23:03:39

Har aldrig varit med om något så fint.

I fredags hände allt detta och jag har ingen aning om vart jag ska börja eller hur jag ska skriva för att någonsin kunna förklara min chock, förvåning, lycka, överraskning och kärlek åt dessa människor som planerat allt detta. 
Jag blev kidnappad i en bil och efter cirkus en halvtimme styrdes jag in hit. 
Hemma hos mig!
Där mina bästa vänner hade samlats och överraskat mig! Kan inte förstå.
Fick en sån chock att jag grät och kan gråta igen nu bara av att tänka på det. Dom hade fixat alla mina favoriter och god dricka som jag fick samtidigt som jag hulkade och skrattade om vartannat. 
Så overkligt lycklig.
HUR HIMLA UNDERBARA KAN MÄNNISKOR VARA??? 
Åt och åt. Ser ni dom små flaggorna i mina favoritmackor? Dom hade ellen gjort, och sitter nu i en ram som jag tänker spara förevigt ♥♥♥
Vill aldrig glömma hur himla lycklig jag var då, och kommer aldrig göra det heller. Att plocka bort ögonbindeln och se så många av mina allra bästa vänner sjungandes i MITT hem som dom har pyntat och fixat i för min skull. Hur har dom burit sig åt??? Detta hade jag aldrig kunnat föreställa mig och det hugger liksom i hjärtat av chock och lycka varje gång jag tänker på dom. Att dom har gjort allt detta och smygit runt och planerat ♥♥♥ Det går inte att förstå. 
Kommentarer
JP

❤️️❤️️❤️️

2014-10-07 @ 19:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna