//www.hscripts.com --> ad>
2014-09-15 ? 12:00:00

Det senaste.

- Har fått en ny säng som är så skön att jag nu har påbörjat en ny ovana genom att försova mig jämt.
- har återgått till det mest onyttig belöningssätt i världen genom att köpa och baka chokladiga saker efter skolan, "eftersom att jag behöver och förtjänar det".
- Ägnar all min lediga tid, precis som veckorna innan sommarlovet tog slut, att som besatt följa Hannah & Amanda genom otaliga poddasvnitt och webbtv-klipp. Dom bästa människorna i världen. Hatar att jag inte har ett enda avsnitt kvar.
- Har också skuttat runt med små knattar på några timmars jobb nu i helgen.
 
- Men framför allt fått en stor svidande klump i magen och tårar i ögonen över att så många människor i detta land kan tro på racism. Så otroligt besviken. Jag lägger mitt hopp i att 87% av oss tror på en fin värld, om fyra år får jag och tusentals andra människor rösta och jag hoppas att vi har insett allvaret i en rättvis, fin och god värld då. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna